sobota, 29 września 2012

piżamka

jak pisałam wcześniej piżamka gotowa.
                                                
                                                        miałam duużą koszulę nocną

                                   wycięłam odrysowane od bluzeczki dopasowane rękawy i przód które        będą   mi  potrzebne

                      
                  potrzebny też kawał materiału na dół koszuli


                                                                 i oczywiście tył


                                              najpierw zszyłam tył i przód , później rękawy




                    nie wiem czy dobrze widać ale na prawej stronie zakańczałam zamiast zwykłym prostym ściegiem - ten niby overlockowy.


efekt pokazuję na mojej Kochanej...:D

                                     rękawki zrobiłam troszkę dłuższe tak do palców

          z tyłu musiałam wszyć kawałek szerokiej gumy bo była za obszerna... a nie robiłam po skrojeniu żadnych przymiarek na modelce... boją się przymierzać bo już się pokuły(nawet nie wiem jak to się pisze...) szpilkami jak robiłam im spodnie...

  a z przodu musiałam doszyć wstawkę bo był za duży dekolt i było jej widać "piersi" a tym faktem nie była zadowolona! heh wcale się nie dziwię.
w sumie wyszło dobrze. jestem zadowolona. bo gdyby nie te moje niedociągnięcia ...byłoby kiepsko.
ale wiem już jakie błędy popełniłam i na co zwrócić uwagę następnym razem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz