czwartek, 27 września 2012

odnowienie

jakiś czas temu kupiłam sweterek z myślą o dziewczynkach. leżał jednak w szafie bo pogubił guziczki. już dawno miałam się za niego zabrać i w końcu przyszedł czas.
z każdych ciuchów ucinam guziki bo na pewno się przydadzą. nie znalazłam jednak takich by doszyć do swetra. nie chciałam też zwykłych białych, bo to nuda:D
na końcu wyjęłam z mojego słoika po 3 guziki w kwiatki - białe i blado różowe. i tak nie musiałam kolejny raz odkładać odnowienia ciuszka. wiem że guziki by dużo nie kosztowały ale kasa którą bym na nie wydała również została w kieszeni:P
a sweterek można dalej nosić i ma nowy wygląd...



jutro pokaże koszulę nocną jaką uszyłam dla Roksanki.
dziś ją skończyłam muszę jeszcze tylko przeprać i będzie gotowa do spania:P
jestem też na ukończeniu płaszczyka którego kupiłam w zeszłym roku w lumpie
uszyłam też z moich starych spodni -mniejszą wersję:D
a na koniec pokaże jakie sukienki dla dziewczyn mam w planach. choć jest wiele pięknych sukienek ta będzie myślę pierwsza, bo jeśli wyjdzie - może nada się do szkoły:P
na razie kończę bo mi się zieeeeewa....
życzę miłych snów pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz