niedziela, 12 sierpnia 2012

spodenki

Chomikuję ciuchy to już każdy wie:D co za małe to chowam na strych w reklamówki bo kiedyś coś z tego wykombinuję i na coś się na pewno przyda...heh kiedyś to ogarnę:D
ale dzięki temu mogłam sprawić dziewczynkom spodenki do spania. znalazłam bokserki które kiedyś kupiłam dla K. , a że okazały się za małe i co nieco Go cisnęło:D:D:D więc wyniosłam na górę.

z piżam dziewczyny powyrastały, spodnie robiły się coraz krótsze... przyszło lato więc małe poszły na bok a nowe krótkie uszyłam a raczej zrobiłam recykling:P




wycięłam środek


 zeszyłam pod wymiar spodenek Lilianki . później odprułam -z czym był największy problem- gumkę  i dopasowałam do naszych chudzinek.

  i tak powstały 3 pary. mam jeszcze jedne ale muszę je dokończyć.



a tak musiałabym kupować nowe piżamki...
dzięki mojej mamie mam moją Zośkę więc zawsze jakaś oszczędność jest!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz