czwartek, 2 sierpnia 2012

6 urodziny

Roksanka miała urodziny.już kilka dni temu. wyprawiłam jej dopiero teraz bo pogoda na to pozwoliła (nie ma żniw po deszczach) no i wróciła w niedziele z wakacji...
tort znalazłam piękny u  ale babka!!!
z jej przepisu również korzystałam ale upiekł mi się za mały zielony blat(taki piekłam pierwszy) więc zwiększyłam dawkę na blasze wiec i ciasta było za malo na całe 6 kolorów!!!
wiec zdenerwowana ze czas leci a jesczcze mam kupe roboty spojrzalam do neta na zwykly biszkopt... przepis ze strony domowe wypieki
zrobilam 2 porcje i mi ulzylo bo szlo dobrze. pozniej jednak znow przyszla zla passa bo na spod tortownicy wlozylam papier sniadaniowy...masakra!!!!!! pozniej musialam zrywac go kawaleczkami bo sie przykleil....
ale dalam rade.
efekt???????





Kochanie! wszystkiego dobrego i by Twoje zyczenie sie spelnilo!!!!!!
Kocham Cie Skarbie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz