poniedziałek, 31 grudnia 2012

Zgodnie z obietnicą jestem i dziś:)
 nowe zdjątka dodaję:D
z bluzy, która była za krótka na właścicielkę zrobiłam sukienkę dla dziewczynki.
nic bardziej prostego z czego się cieszę, bo dużo roboty nie było a nowa posiadaczka ucieszona:)
 robiłam na wzór przerobionej już bluzki w taki sposób więc tylko odrysowałam wielkość
 i Roksanka w roli mojej modelki...
 kaptur za bardzo duży nie był więc ruszać go nie musiałam. z tyłu miałam jeszcze w pasie wszyć gumkę ale była zbędna..
 tak się zastanawiam,, pewnie dziewczyny niedługo będą wołać o wynagrodzenie za pozowanie... chyba zbankrutuję...

a kolejne zdjęcia to przygotowania do balu przebierańców. w tym roku ferie wypadną bardzo szybko bo w ołowie stycznia...a bal będzie tuż przed nimi.  a że sobie wymyśliłam że księżniczek będzie cała masa, to uszyję kowbojkę i piratkę.
zaczęłam od kowbojki bo miałam gdzieś strój na chłopca. wystarczyło zrobić małe przeróbki... tak więc....
spodnie,w pierwszej kolejności  poodpruwałam te żółte frędzle
  obcięłam tam gdzie rysunki bo będą potrzebne na spódniczkę. narysowałam też gdzie trzeba uciąć bo tylko z tyłu będzie gumka. nie chciałam by z przodu był pomarszczone by ładnie było widać namalowane kowboje
 a kamizelka.....oczywiście za duża na moją chudzinkę
 również i tu poodpruwałam te żółte dodatki, i po kawałki odcinałam by dopasować do Lilianki
 przyszyłam wszystkie żółte frędzelki ...zostało jeszcze najgorsze!!! KAPELUSZ którego nam brak i jeśli kowbojka to muszę coś zrobić z napisem sheriff... chciałam przyszyć słowa z jednej strony cowboy a z drugiej girl... ale nie wiem zobaczymy muszę zrobić przymiarkę. a gdyby co to kobieta szeryfka też może być????:D:D:D
no to jeden kostium z głowy...uffff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz