środa, 10 października 2012

szaliki

dni coraz zimniejsze...
znalazłam baaardzo fajną stronkę i jeszcze lepszy tutorial na wykorzystanie starych skarpetek!!!
heh moje znajome się uśmiały... skarpetki???? nie wyobrażały sobie tego  bo widziały całe skarpety wokół szyi:D:D a to nie zupełnie tak

tutorial ze strony ruffles and stuff



miałam mnóstwo skarpet które okazały się za małe na Liliankę więc.... to mnie jeszcze bardziej "podbudowało" że wcale nie muszę ich wywalić!!!

a moje dzieła wyglądają tak...

 wczoraj skończyłam obydwa. praca nie trudna ale trochę monotonna. najdłużej szło zszywanie skarpet... ale było naprawdę warto!!!! a dziewczyny oczywiście musiały już dziś ubrać się w nie do szkoły...:D



jak to zrobić???? wejdźcie na stronkę którą wpisałam powyżej albo....

odetnijcie od skarpet część przeznaczoną na stopę:P:P fajnie to brzmi ale jak inaczej to napisać??:D

zrobić z wełny pompony...na szczęście znalzałam jakieś resztki wełny...

  zszywać skarpetki na koniec doszyć pomponiki i ... koniec!!!

acha... ja jeszcze przyszyłam po kawałku rzepa, by nie trzeba było wiązać. nie wiem czy to prostsze dla dziewczyn... ale tak chciały jak im zaproponowałam...

efekt naprawde fajny!!!


moje kochane....

we wcześniejszym którymś poście pokazałam spodnie które były przetarte na kolanie... zrobiłam wtedy kwiatka. jednak nitka w końcu się też przetarła i cekiny zaczęły odpadać....

dziś zrobiłam kolejną" naszywkę". zobaczymy jak długo ta wytrzyma????

zwykłe łaty... teraz niby modne ale nie wiem czy też na spodniach:D
przyszyłamręcznie białą nitką.
mnie tam się podobają...
pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz