sobota, 12 stycznia 2013

Dziś kolejna porcja zdjęć:)
na pierwszy ogień idą majteczki których nie uszyłam ale musiałam coś z nimi zrobić... Lilianka po zakupie chciała rozerwać nitki... i zrobiły się niestety dziury... teraz dopiero się za to wzięłam by je naprawić.. na szczęście dziurki były na jednym i drugim pośladku i w sumie równoległe 

 zaszyłam dziurki i zrobiłam kokardki, małe z cienkiej tasiemki. wygląda to uroczo:)na zdjęciu mało widoczne bo białe ale tylko taką tasiemkę miałam pod ręką...


czas na stroje na bal przebierańców...
Roksanka miała być piratką. fajnie się złożyło bo miałam -nie wiem skąd- spodnie w czerwone paski.
trzeba było tylko wykroić "pantalony":D

 zeszyć, wszyć gumkę i gotowe:)
rozkręciłam się w szyciu tego stroju, poszukałam w internecie akcesoriów dla pirata...
i znalazłam hak który też musiałyśmy mieć:P
hak wypchałam szwamką z poduszki 
 
 wsadziłam go w zeszyty trójkąt...
 by do środka można było włożyć rękę i trzymać


do tego oczywiście kamizelka ze starej, duużej  kurtki

a oto PIRATKA w całej okazałości

chustę miałyśmy pożyczoną i tak się fajnie złożyło że była z trupią czaszką.
pasek to dwa rękawy ze sobą zeszyte . wzięłam je z golfu
a przepaska na oko to nic innego jak zwykła gumka z kawałkiem materiału...
oczywiście zapomniałabym.....
najważniejsza była mapa skarbu! rysowałyśmy z Roksanką w dzień balu ale zdążyłyśmy:D


a moja druga córka była kowbojką. mniej było pracy przy tym stroju, ale myślę że równie fajnie wyglądała, bo reszta małych piękności na zabawie to wróżki księżniczki syrenki itp...

bal udany dziewczynki zadowolone więc i mnie to cieszy...
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz