środa, 5 czerwca 2013

urodzinowy kwiat dla babci

w maju moja kochana babcia obchodziła urodziny.
nie chciałam kupować żadnych kwiatów choć bukiety robią piękne za nieduże pieniądze, ale wiem że później wylądowałyby w koszu na śmieci.
a że od dawna szukam ładnych kwiatków dla dziewczyn na opaski, TEN baardzo przypadł mi do gustu i miał być on duży na łodydze.
dużo roboty z nim było ledwo starczyło mi filcu na drugą stronę:)

tak więc oto pamiątka która z pewnością się zakurzy ale nie zmarnieje:) i gdziekolwiek by stała, będzie babci o nas przypominała.


 

 
kurczę... a dla cioci miałam taki fajny fartuszek ... szyłam go na szybko przed wyjazdem. ona dała mi ostatnio jakieś skrawki materiałów a ja w zamian miałam jej uszyć fartuszek...
nie zrobiłam zdjęcia więc może innym razem się nim pochwalę
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz